اخبار آلیش لند

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی در فروشگاه آلیش لند

ای نماد (E-Namad) چیست و چه مزایایی برای فروشگاه اینترنتی شما دارد؟

 

اگر می خواهید کاربران به سایت شما اعتماد کنند و به راحتی از سایت شما خرید کنند، باید برای گرفتن ای نماد اقدام کنید. در این نوشته با ای نماد بیشتر آشنا خواهید شد.

 

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

ای نماد یا E-Namad یک لوگوی نمادی است که برای سازماندهی و تایید صلاحیت فروشگاه های اینترنتی داده می شود. وجود نماد اعتماد الکترونیکی باعث می شود که کاربران سایت راحت تر به شما اعتماد کنند. این لوگو توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر می شود.

 

ای نماد هم انواع مختلفی دارد و به ۳ دسته تقسیم می شود:

  1. نماد موقت : برای گرفتن نماد موقت می توانید مراحل لازم را خیلی سریع انجام بدهید. نماد موقت به فروشگاه های اینترنتی با حداقل معیارها داده می شود.
  2. نماد دائم یک ستاره : بعد از دریافت نماد موقت، کسب و کارها برای اینکه نماد دائم را دریافت کنند بررسی می شوند. برای اینکه فروشگاه های اینترنتی نماد دائم داشته باشند، به معیارهای خاصی نیاز دارند که در قوانین سایت ای نماد توضیح داده شده است.
  3. نماد دائم دو ستاره : معیارهای ارزیابی نماد دو ستاره به معیارهای ارزیابی نماد یک ستاره شباهت دارد؛ اما برای گرفتن نماد دائم دو ستاره به گواهی امنیت SSL هم نیاز خواهید داشت.

شاید تعجب کنید اما داشتن لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی روی افزایش بازدیدکننده های سایت شما و افزایش فروشتان نقش دارد.

 

مزایای داشتن ای نماد در سایت و فروشگاه های اینترنتی چیست؟

علاوه بر افزایش نرخ بازدید، افزایش ترافیک و… داشتن ای نماد مزایای زیر را دارد:

  • یکی از راهکارهای اصلی برای جلب اعتماد مشتریان، داشتن ای نماد است. وقتی لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشید، راحت تر می توانید اعتماد مشتریان فروشگاه خود را جلب کنید.
  • با داشتن ای نماد، فعالیت شما در اینترنت قانونی شناخته می شود و کاربران با اطمینان خاطر از سایت شما خرید می کنند.
  • با داشتن نماد اعتبار الکترونیکی، می توانید برای دریافت درگاه بانکی خود اقدام کنید تا افراد با کارتهای شتاب خود بتوانند محصولات شما را خریداری کنند.
  • بعد از گرفتن ای نماد می توانید با اداره پست قرارداد ببندید و سیستم تحویل کالا در محل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید